Sonntag, 15. Februar 2015

Happy Birthday

Bei der heutigen Karte hab ich wieder mal ein paar meiner Prägefolder verwendet. Ich hab ja ziemlich lange gebraucht, bis ich auf den Geschmack gekommen bin aber nun kann und will ich auf meine Prägefolder nicht mehr verzichten. Dementsprechend groß ist mittlerweile auch meine Sammlung ;).
For today's card I again used some of my embossing folders. It took me quite some time to acquire a taste for them but now I can't and won't do without embossing folders anymore. Accordingly, my collection has  grown substantially by now ;).



Verwendetes Material / Used Materials:
Topper: Textstempel/text stamp (Whiff of Joy "Für Dich"), Stempelkissen/ink pad (Tsukineko Staz On Timber Brown)
Papiere/Papers: Ursus "Inspiration - Edition 1", Boesner "Craft & Design"
Weiters/Other: Stanzschablonen/cutting dies (Spellbinders, Joy!), Schleifenband/ribbon (Panduro Hobby - Tilda), Stempel/stamp (Whiff of Joy "Für Dich"), Stempelkissen/ink pad (Ranger Archival Ink Jet Black), Blütenmitte aus Ton/flower centre made from clay, Papierblumen/paper flowers (Wild Orchid Crafts, Prima Marketing Inc.), Prägefolder/embossing folders (Cuddlebug), Heftklammern/staples, Washi-Band/washi tape, Paper Soft Color walnuss/walnut (Viva Decor), selbstklebende Mini-Glitzersteine/adhesive mini rhinestones (Kanban), selbstklebende Glitzersteinbordüre/adhesive rhinestone border (Ideen mit Herz)
Werkzeuge/Tools: Grand Calibur, Bow Easy, Prima Marketing Inc. Distresssing Tool, Stanzer/punches (Martha Stewart "Photo Corner", EP "Notched Square"), Schwämmchen/little sponge
Maße/Measure: 13,5 x 13,5 cm

Keine Kommentare: