Dienstag, 6. August 2013

Bin wieder da ... Be happy

Ich war so beschäftigt - auch mit reisen ;) - und die letzten Wochen war so traumhaftes Wetter das ich weder Zeit noch Lust hatte, was zu basteln. Daher gab's auch nichts zu posten. Allerdings waren die letzten Tage so dermaßen heiß, dass ich die Flucht in meinen kühleren Bastelkeller angetreten hab. Deshalb hab ich jetzt auch wieder was zum Herzeigen:

I've been very busy - also with travelling ;) - and the weather was so fabulous over the last weeks, I didn't have the time and also didn't feel like crafting. Therefore, nothing to post. But since the last few days have been sooooo hot, I escaped to my cool crafting cellar. Now I have something to show you:
Verwendete Materialien / Used Materials:
Papiere/Papers: K & Company "SK Woodcut Collage Flat Paper", Reste/leavings, Doree
Weiters/Other: Stanzschablonen/cutting dies (Memory Box Rosette, Spellbinders Nestabilities), Jumbo Brad (HOTP), Stempel/stamp (Little Yellow Bycilce - Zinnia Clear Stamp Set), schwarzes Stempelkissen/black ink pad (Color Box), Schleife/ribbon (Interio), Rub-Ons, Spitze/lace, Halbperlen/flat back pearls
Werkzeuge/Tools: Grand Calibur, Perfect Layers
Maße/Measure: 12,5 x 12,5 cm

Keine Kommentare: