Montag, 3. September 2012

Zurück! / I'm back!

Puh, ich hab ein schlechtes Gewissen - so lange schon hab ich mich nicht mehr gemeldet! Im Frühjahr war ich recht krank, anschließend haben wir unseren Garten neu gemacht und zuletzt waren wir auf Urlaub. Aber ich denke, jetzt sollte ich wieder genug Zeit haben regelmäßig zu posten. Immerhin hab ich zwischendurch doch immer wieder mal was gebastelt, somit kann ich auch was herzeigen :).

Puh, this gnaws on my conscience - I have remained silent for sooo long! I was quite ill in spring, afterwards we redesigned our garden and at last we were on vacation. But I'm quite sure, there will finally be sufficient time for positing regularly. Anyhow, I was a bit creative every now and then, hence I have something to show you :).

Zutaten/Materials:
Topper: Stempel/stamp (Pink Paislee - Non tucket), schwarzes Stempelkissen/black ink pad (Color Box)
Papiere/Papers: Anna Griffin Inc, Marpa Jansen
Weiters/Other: Stanzschablonen/cutting dies (Spellbinders), Faden/fibre (Avec), Anna Griffin "Extreme Diecut Collection", Stempel/stamp (Pink Paislee - Daily Junque), Stempelkissen/ink pads (Color Box schwarz/black, Tsukinenko Brilliance "pearlescent chocolate"), Embossing Folder (Sizzix), Paper Soft Color walnuss/walnut (Viva Decor), Craftwork Cards Candi
Werkzeuge/Tools: Tim Holtz Paper Distresser, Grand Calibur, Perfect Layers
Maße/Measure: B6

2 Kommentare:

Noriko hat gesagt…

Hoi Petra,

Leuk weer wat van je te zien.
Super dat je er weer bent.
Mooi geheel is dit weer.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Riet hat gesagt…

Wat een prachtige kaart Petra.

Liefs Riet.x